EL NOSTRE VALOR AFEGIT
Què oferim...?
Servei premium i personalitzat
Facturem en nom de Vodafone als usuaris finals
Gestió de reclamacions i abonaments d' aquestes directament amb el operador
Revisió i anàlisi exhaustiva de factures previ a la tramesa de les mateixes
Enviament massiu de factures a tots els usuaris per email
Cobrament mitjançant domiciliació bancària
Gestió amb el client final de les devolucions de rebuts, impagaments i recobros
Negociació de condicions de pagament en cas de Billshock
Possibilitat d' establir esquemes de copagament en els serveis facturats
Quina és la nostra metodologia de treball?
Associació
Refacturació en nom del col·lectiu
- Asociatel rep de Vodafone els fitxers de facturació del col·lectiu i amb això genera les factures dels usuaris finals.
- Els preus als usuaris finals són configurables independentment dels costos de Vodafone. Addicionalment es poden establir estructures de copagament (finançament de serveis a usuaris finals per part de l'empresa).
- Associatel pot assumir la gestió completa de l'usuari final evitant qualsevol gestió per part del col·lectiu.
Oficina de gestió de l' usuari final
- L'oficina de gestió al client Premium d'Asociatel s'encarrega de la gestió d'altes i baixes del client (incloent-hi contractacions i canvis de titularitat per a portabilitats sortints) en nom del col·lectiu.
Gestiona les peticions del client en el cicle de vida i centralitza la gestió i resolució d' incidències. - El servei d'atenció al client personalitzat es realitza de dilluns a divendres de 9h a 19h. Fora d'aquest horari les incidències es gestionen en el servei ordinari de suport tècnic de Vodafone a través del punt de contacte únic del col·lectiu.
El servei d'atenció al client en el meu cas ha estat excel·lent
Arquebisbat de Pamplona
Tudela
El servei que rebem és molt eficient, de gran professionalitat i d'una excel·lència telefònica exemplar. Molt satisfets.
Central de compres Centrelid
Un servei molt complet, mai hem tingut un problema. No considerem que es pugui millorar el que ja és d'un excel·lent nivell.
Agrunatra
El servei d' atenció al client és magnífic i els agents que atenen les nostres peticions són d' una competència professional molt qualificada.